Ellenőrzött Adatok

Tudjuk mit kell kérdezni. Tudjuk, hogyan kell kérdezni.

Neked annyi a dolgod, hogy használd a kimutatást!

Az értékelő űrlapok egységesek, mivel a BIX célja kettős.

1.

Vezetői információt állítunk elő

2.

B2B rating rendszert működtetünk

A review-k struktúrájának alapjául szolgáló 4 terület
(4C's of trust)

kompetencia

Competence

(Hozzáértés - szakmaiság)

kompetencia

Care

(Törődés)

kompetencia

Consistency

(Következetesség)

kompetencia

Communication

(Kommunikáció)

Űrlapok - ágazatonként

Azért, hogy pontosabb képet adjunk, ágazatonként más-más kérdéseket teszünk fel.

Jelen pillanatban három kategóriában vannak kérdéssoraink:

gyártó

Gyártó

gyártó

Kereskedő

gyártó

Szolgáltató

#ésnemállunkmeg: folyamatosan bővítjük a kategóriákat, hogy egyre pontosabb és pontosabb képet adjunk.

Külön mérjük a megrendelői és beszállítói elégedettséget is.

gyártó

Megrendelő

gyártó

Beszállító

Pontok helyett szöveges válaszok

A BIX kezdeti fejlesztéseinél felismertük, hogy pontozással nem tudunk elég pontos képet adni sem a Vezetőknek sem a Piacnak.

Éppen ezért minden felmérésnél szöveges válaszok közül választhatnak az értékelők. Ezzel sokkal hitelesebb és pontosabb képet adunk.

Népszerű előnyök
Régi ügyfelek újra aktiválása
Pontos visszajelzés az ügyfelektől
Folyamatos törődés a megrendelőkkel
Azonnali lehetőség a beavatkozásra
review

Mi pontosan tudjuk, hogy érdemes kérdezni, Neked annyi a dolgod, hogy jól használd a kimutatást

Érdeklődés küldése

fehér bix logo
Kérjük add meg a keresztneved az üzenet elküldéséhez!

Mivel az üzlet nem a rendszeren belül történik, akkor lesz hiteles az adat, ha telefonon leellenőrizzük!

A BIX Call center telefonon ellenőrzi az elégedettségi adatokat. Ezzel kiszűrjük:

A nem valós személyeket
Az esetleges rágalmazást
Az érzelmileg túlfűtött reakciókat

A telefonos ellenőrzés során figyelembe vesszük a cég összes értékelésének számát és a BIX átlagértékét.

Népszerű előnyök
A valótlan információ nem jelenik meg
Leadet generál
Van lehetőség a panaszok kezelésére
Erősíti az ügyfélkapcsolatokat
review

Minden felhívott ügyfél azt érzi, hogy a cég, akiről értékelést adott PROFI és TÖRŐDIK vele!

Érdeklődés küldése

fehér bix logo
Kérjük add meg a keresztneved az üzenet elküldéséhez!

Benchmark. Összefüggések. Összehasonlítások.

A BIX együttműködik a Bisnode-dal, így az általunk előállított SOFT információk és a Bisnode-ból érkező HARD factek összevetésével számos következtetést, egyéb adatot szolgáltatunk, mely segíti a cég fejlődését.

Ilyen adatok:

Iparági Benchmark

A versenytársakhoz képest milyenek az értékelések.

TIPP: Kommunikálhatsz arról, hogy az ügyfélszolgálatod 10%-kal megelőzi a piacot.

Ez érdekel
Service Focus

Melyik a cég legnépszerűbb terméke és melyik a legkevésbé az


TIPP: Arra érdemes fókuszálni, ami népszerű

Jó lenne tudni
Client focus

Kik a cég legjobb ügyfelei, azaz kik azok, akik a legtöbbször veszik igénybe a cég szolgáltatásait

TIPP: Arra érdemes fókuszálni, ami népszerű

Ez érdekel

#ésnemállunkmeg: ahogy egyre több értékelés van a rendszerben, újabb és újabb információkat állítunk elő

Többé nem kérdés mit érdemes fejleszteni a cégében.

Kincset adunk a vezetők kezébe ezekkel az információkkal!
Spóroljon időt és pénzt!

Érdeklődés küldése

fehér bix logo
Kérjük add meg a keresztneved az üzenet elküldéséhez!