Kérj referenciát! Hangzik el szinte minden marketing konferencián, és tökéletesen igazuk van. 

Nálatok hogy megy a fejlesztés? Tudjátok, mihez kell nyúlni, vagy amiről éppen kiderült, hogy nem működik azt javítgatjátok, foltozgatjátok?

Kevés olyan cég van, akinek korlátlan erőforrása van fejlesztésekre, a többieknek fontos, hogy az erőforrásaikat jól használják fel.

A fejlesztésekről általában vezetők döntenek, éppen ezért óriási szükség van az ügyfél elégedettségi adatokból egy vezetői riportra, ami megmutatja, hogy hol lyukas a cipő.

Milyen a jó vezetői riport?

  • Rendszeresen jön: Ha egy riport évente egyszer érkezik meg, az is rendszeres, de ebben a gyors világban, biztosan nem elég. A havi vezetői riport tökéletesen képes megmutatni, hogy egy-egy fejlesztés elérte-e a kívánt hatást?
  • Következetes:  fontos, hogy rendszeresen ugyanazokat az adatokat figyeljük, abból tudunk ugyanis trendeket megállapítani.  Ha havonta más információkat kérünk be, nagyon nehéz következtetéseket levonni belőle.
  • Átlátható: Néhány fontos adat, és egy összegzés. Ma egy vezetőnek ennél többre nincs ideje. Ebből szeretné megállapítani, hogymerre tovább, ebből tud gyors döntést hozni.
  • Javasol: A direkt és származtatott adatokból legyen képes döntéselőkészítő információt adni. mutassa meg, hogy egy fejlesztésre költött euro hol térül meg a legjobban.

Ha tehát van egy RENDSZERES, KÖVETKEZETES, ÁTLÁTHTÓ és JAVASLATOKAT tartalmazó vezetői riportod, pontosan be tudod határolni, hol tudsz a leghatékonyabban fejleszteni, és nem egy végeláthatatlan foltozás lesz a céged fejlesztése.

Recommended Posts