Blog

Amikor az elégedettségmérés új vevőket hoz

Pál Zoltán Gáborral az ALH Consulting Kft. tulajdonosával beszélgettünk arról, hogy hogyan lehet győztesen kikerülni a jelenlegi piaci árversenyből, illetve mire van szüksége egy tudatos magyar cégvezetőnek ahhoz, hogy olyan vállalkozást építsen, ami egy esetleges gazdasági recesszióban is versenyképes marad.
Bővebben

Hogyan építs erős on-line hírnevet a cégednek – 6 tipp

Először is: Miért annyira fontos az on-line hírnév? Ez ma a legnagyobb erő. Mindenki véleményeket keres az interneten. Véleményeket keresünk, ha szállást foglalunk, ha terméket vásárolunk, és akkor is ha
Bővebben

Hogyan fejlessz hatékonyan ügyfél elégedettségi adatokból?

Kérj referenciát! Hangzik el szinte minden marketing konferencián, és tökéletesen igazuk van.  Nálatok hogy megy a fejlesztés? Tudjátok, mihez kell nyúlni, vagy amiről éppen kiderült, hogy nem működik azt javítgatjátok,
Bővebben

Miért használj külső platformot elégedettség mérésre?

Miért használj külső platformot az ügyfélelégedettség mérésre, és az on-line hírneved kezelésére? Ma már senki nem hisz a weboldaladra kitett ügyfélvéleményeknek, mert tudják, hogy az van benne, amit Te hallani
Bővebben

5 ok, amiért folyamatosan mérned kell az ügyfeleid elégedettségét

Tényleg fontos mérni az ügyfelek elégedettségét, vagy csak mi gondoljuk így? Kevés vezető van a világon, aki szeretné, ha elvándorolnak cége legjobb ügyfelei. Ez a probléma jelentős költségterheket ró a
Bővebben